CSOMAGKÜLDÉS

CSOMAGKÜLDÉS

 

A csomagküldési oldalon megtalálhatod a szállítási határidőket, díjakat, ugyanakkor felhívjuk a figyelmet a csomag átvétel fontos részleteire is.

Személyes átvétel:

Kizárólag átvevőpont Dunaharasztin (egyeztetett időpontban).

– előre utalással:

ingyenes

– átvételkor készpénzben (kártyás fizetésre nincs lehetőség):

ingyenes

Házhoz szállítás díjai GLS futárszolgálattal:

– előre utalással:

0 – 5 kg-os megrendelések: 1790 Ft
5 – 10 kg-os megrendelések: 2490 Ft

– utánvéttel (csak telefonos egyeztetést követően):

0 – 5 kg-os megrendelések: 2290 Ft
5 – 10 kg-os megrendelések: 2990 Ft

Szállítás díjai FoxPost futárszolgálattal:

        – előre utalással:

               automatába: 900 Ft (Utánvétes fizetésre nincs lehetőség!)
               házhozszállítással: 1500 Ft

        – utánvéttel:

               házhozszállítással: 2000 Ft

Házhoz szállítás díjai postázással, előre utalással*:

0 – 1 kg-os megrendelések: 990 Ft

*Amennyiben a Magyar Posta által megadott max. csomagméretbe belefér (hosszúság 324 mm, szélesség 229 mm, magasság 24 mm; pl. kulcstartó, jelvény, felvarró, body, 1db póló, stb.).
A csomag levélként érkezik a postaládába!

Utánvétes fizetésre nincs lehetőség!
   

Törékeny áruk (pl. bögre) szállítására nem tudunk felelősséget vállalni.


Szállítási határidők (futárszolgálatnak történő átadást követően):

GLS házhozszállítás esetén 1-2 munkanap, ünnepek alatt (túlterheltség esetén) ez lehet 2-3 munkanap is.
Postázás esetén 2-3 munkanap, ünnepek alatt (kb. december elejétől) viszont ez több napot vehet igénybe, így ilyenkor már a futárral való kiszállítást ajánljuk.
Foxpost csomagautomata esetén kb. 2-3 munkanap, mire a kiválasztott automatába kerül a rendelés.
Foxpost házhozszállítás esetén akár 4-5 munkanap is lehet.
Személyes átvétel esetén e-mailben vagy telefonon igazoljuk vissza az átvételi határidőt.

A fenti árak tájékoztató jellegűek, egyedi igények, nagyobb mennyiségek, nagyobb súly esetén eltérhetnek.

Szállítással kapcsolatos káresemények:

Küldemény, csomag átvételi tájékoztató.

Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt) csomagot kézbesít, akkor a hibát azonnal jelenteni kell a az alábbiak szerint:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült csomagról.
2. Ha a vásárló a sérülést később vette észre (a csomag tartalma károsodott), akkor az átvétel időpontjától számított 3 munkanapon belül jelenteni kell a problémát a Posta/Foxpost/GLS ügyfélszolgálatának, illetve a Nimród Ruházat felé.
Az eredeti csomagolást meg kell tartani!
Törékeny áruk (pl. bögre) szállítására nem tudunk felelősséget vállalni!

Fizetési feltételek

Fizetési lehetőségek:

– Fizetés előre utalással
– Fizetés utánvétnél a futárnak készpénzben (csak telefonos egyeztetést követően)
– Személyes átvételkor készpénzben