CSOMAGKÜLDÉS

CSOMAGKÜLDÉS

 

A csomagküldési oldalon megtalálhatod a szállítási határidőket, díjakat, ugyanakkor felhívjuk a figyelmet a csomag átvétel fontos részleteire is. A házhoz szállítást a GLS vagy a DPD futárszolgálattal végeztetjük.

Házhoz szállítás díjai DPD futárszolgálattal:

– előre utalással:

0 – 2 kg-os megrendelések: 1300 Ft
2 – 5 kg-os megrendelések: 1700 Ft
5 – 10 kg-os megrendelések: 2100 Ft

– utánvéttel:

0 – 2 kg-os megrendelések: 1600 Ft

Házhoz szállítás díjai GLS futárszolgálattal:

– előre utalással:

0 – 2 kg-os megrendelések: 1500 Ft
2 – 5 kg-os megrendelések: 2000 Ft
5 – 10 kg-os megrendelések: 2500 Ft

– utánvéttel:

0 – 2 kg-os megrendelések: 2000 Ft

Házhoz szállítás díjai postázással, előre utalással*:

0 – 1 kg-os megrendelések: 800 Ft

(*Amennyiben a Magyar Posta által megadott max. csomagméretbe belefér [hosszúság 324 mm, szélesség 229 mm, magasság 24 mm; ez kb. 1 db pólót jelent]. Nagyobb csomagméret esetén, ami még belefér a 1,5 kg-ba, úgy azt postán maradó ajánlott levélként tudjuk feladni.)

Törékeny áruk (pl. bögre) szállítására nem tudunk felelősséget vállalni.

Bruttó 20 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás!


Szállítási határidők:

– DPD szállítás esetén kb. 3 munkanap, ünnepek alatt (túlterheltség esetén) viszont ez több napot vehet igénybe, így ilyenkor már a GLS-sel való kiszállítást ajánljuk.
– GLS szállítás esetén 1 munkanap, ünnepek alatt (túlterheltség esetén) ez lehet 2-3 munkanap is.
– Postázás esetén 2-3 munkanap, ünnepek alatt (kb. december elejétől) viszont ez több napot vehet igénybe, így ilyenkor már a futárral való kiszállítást ajánljuk.
– Személyes átvétel esetén e-mailben vagy telefonon igazoljuk vissza az átvételi határidőt.

A fenti árak tájékoztató jellegűek, egyedi igények, nagyobb mennyiségek esetén eltérhetnek.

Szállítással kapcsolatos káresemények:

Küldemény, csomag átvételi tájékoztató.

Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt) csomagot kézbesít, akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a az alábbiak szerint:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült csomagról.
2. Ha a vásárló a sérülést később vette észre (a csomag tartalma károsodott), akkor az átvétel időpontjától számított 3 munkanapon belül jelenteni kell a problémát a DPD/GLS ügyfélszolgálatának, illetve a Nimród Ruházat felé.
Az eredeti csomagolást meg kell tartani!
Törékeny áruk (pl. bögre) szállítására nem tudunk felelősséget vállalni!

Fizetési feltételek

Fizetési lehetőségek:

– Fizetés előre utalással
– Fizetés utánvétnél a futárnak készpénzben
– Személyes átvételkor készpénzben